Lutfen bir yorum Sayin Hocam

0

Soru

Sayin Hocam, Ben sol fitik ameliyati oldum Ocak ayi basinda. Acik sistem ile.. Laproskopik degil.. 8-12 cm deri kesildi ve iceriye yama uygulandi... Su anda ameliyattan 2,5 ay gecti. Icerde bazen agri oluyor. Ozellikle basketbol oynadigimda. Ama agri sonr

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor