göbek acısı

0

Soru

Hocam merabalar bende aşırıgaz vardı bir aydır ancak şimdi geçti.bu defa göbek deliğimin úst kenarında nohut büyüklüğünde bi sertlik var ve dokununca ağriyo nedeni nedir ciddi bişeymidir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor