intestinal metaplazi fokal, eritematöz gastrit, hp+

0

Soru

Hocam Merhaba çok değerli vaktinizi aldım.İlk defa endeskopi ve kolnoskopi oldum.Yaşım 47 erkek.Sonuçlar beni tedirgin etti.Özellikle İM hakında olumlu makaleler okumadım.Nasıl bir tedavi yolu izlemeliyim.3 yılda bir endeskopik kontrol yeterli olurmu.Yard

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor