Kasık fıtıgı

0

Soru

Merhabalar 1 buçuk ay önce çift taraflı kapalı kasık fıtıgı ameliyatı oldum.sag tarafımda hala bir gerginlik batma ve agrı hissediyorum.doktorum elle muayene etti hiç bir sorunun olmadıgını söyledi.hocam bu agrılar ne zaman gececek? Bu durum normal mi?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor