Baş parmakta kitle

0

Soru

Merhaba yaklaşık 2 hafta önce ameliyat oldum. Baş parmak iç tarafta bir kitle vardı sinirlere zarar vermiş. V şeklinde bir kesik var ve yarım alçı benim sorum parmağımda ağrı kasılma ve uyuşukluk oluyor bu ne zaman geçer ve parmağımı tam anlamıyla ne zama

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor