Patoloji sonucu

0

Soru

sayın hocam.eşimin kolonoskopi oldu.polip olduğu tesbit edildi ve bu polipler alındı.daha sonra biyopsi ile parça alınarak patolojiye gönderildi. sonuç olarak: TUBULER ADENOMATÖZ ALANLI HİPERPLASTİK POLİP sonucu çıktı.bu sonuç tehlikelimi.bilgi verirseniz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor