Kasık fıtıgı ameliyatı sonrası agrı

0

Soru

Merhaba yaklasık 40 gün önce çift taraflı kapalı kasık fıtıgı ameliyatı oldum.kasık bölgemde hala ayakta durunca agrı batma hissi mevcut.doktorum elle muayene etti hiç bir sıkıntı olmadıgını söyledi.bu yakınmalar normal mi? Daha ne kadar sürecek ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor