Fıtık ameliyatı

0

Soru

Hocam merhabalar ben 4 ay önce kaşık fıtığı ameliyatı oldum geçen haftadan beri ameliyat kesi yerinin en alt kısmında kızarıklık oluştu çok hafif birde şişme var elimi vurunca hafif bir yanma hıissi oluşuyor. İltihaplanmamıdır derinlere iner mi önlemek iç

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor