Rektosel iyilesmemesi

0

Soru

Merhabalar hocam iki ay önce rektosel ameliyatı oldum perineden yama koydular şuan hala diskilamayi tam yapamıyorum ve kasiklarim ve vajinam agriyo böyle olması normalmi yama koyarken iç tarafada dikis atliyomu hocam bu ağrılar ne zaman geçer ne zaman dış

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor