Apandisit ameliyatı

0

Soru

Yaklaşık 40 gün önce apandisit ameliyatı oldum. Ameliyat sonrası iltihap durumum oldu.dren takıldı antibyotik kullandım. Dün kan tahlilinde crp normal sınırları arasındaydı ama dikiş çizgisinin üstünde sivilce gibi bir kabarıklık var bu nedir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor