Osteoporoz

0

Soru

Merhaba hocam 2015 yılında böbrek nakli oldum. Kortizon kullanıyorum. Yaşım 25 Osteoporoz için fosamax ilacına başlayacağım. Kemik erimesi için ne önerirsiniz. Alınan besin takviyeleri yürüyüş ve egzersizin faydası olmaz ilaç eritiyor ne yapsan boş denild

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor