Safra kesesi Postop

0

Soru

İyi akşamlar hocam.12.02.2017 tarihinde laparoskopik kolesistektomi ile Safra kesem alındı.Ameliyat zor oldu aksilikler oldu iç kanama gelişti .şu an stabil ama içerde biriken kanın dağılmasını bekliyorlar.Şu an hapşıramama problemim var .Hapşırığım geliy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor