Tiroid bezimin alınması sonucu ağrılar.

0

Soru

İyi günler. Tiroid bezimde nodül olduğu söylendi ve ameliyat oldum. Tiroit bezim komple alındı. Ameliyatımın üzerinden 45-50 gün geçti. Dren yaramda sivilce gibi sert bi şişlik var. Doktorum ip kalmadığını söyledi ve krem kullanmamı önerdi. 10 gündür krem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor