Safrakesesi

0

Soru

Merhaba . Safrakesesi ameliyatı oldum safrakesem alındı. Ameliyattan 14 gün sonra grip ve boğaz ağrısı sorunu yasiyorum . Şuanda karın bölgemde şişlik var sebebi ne olabilir.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor