reflü bacak ağrısı

0

Soru

hocam bende reflü var 2 sene önce göğsümün ortasında çok ağrı olduğu için endoskopi yaptırmıştım endoskopiyi yapan doktor tabiri caizse o ağrıyan bölgede sanki kedi tırmalamış gibi görüntü olduğunu söylemişti o gün bugündür bazen gün aşırı bazende hergün

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor