Apandisit Amel. Agrı ve tomografi

0

Soru

Merhaba Sevgili Doktorum. 22 Eylül apandist ameliyat oldum. Sağ tarafta ağrı var. Tomografi sonucumu paylaşıyorum. Yorumlarmisiniz.IV VE ORAL KONTRASTLI UST ABDOMEN BT Batın sağ kadranda infrarenal alanda, barsak ansları posteriorunda yerleşimli, ~ 2 cm ç

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor