Göbek fıtığı

0

Soru

Hocam Merhaba. Annem 105 kilo ve göbek fıtığı var ilerlemiş şekilde 1 aydır da kabiz .yüksek şekeri var insülin kullanıyor yüksek tansiyonu var .göbek fıtığı çok kötü durumda ama hastaneler bizi geri çeviriyor kilosundan dolayi zayıflaman gerek diyolar am

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor