göğüse bastirınca kitle e acı

0

Soru

Merhabalar ben 15 yaşımdayım. Ergenliğe girdiğim zamandan sonra yani son yaklaşık olarak 2 yıldır göğüslerimde bastırınca bir acı ve kitle hissediyorum. Sorduğum kişiler ergenliktendir diyor. Kitle zamanla geçer diyorlar. Endişelenmeli miyim ?Ne yapmam ge

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor