Ameliyat sonrası komplikasyonlar

0

Soru

Merhaba benim bi sorum olucaktı annemin kalın bağırsağında yırtıklık vardı ameliyat olalı 1 ay oluyor hala ağrı yapıyor arada kanıyomuş şimdi ise akıntı geliyormuş lavabo ihtiyacını da zor gideriyor uzun zamandır ne yapmalıyız ve bu neye işaret yardımcı o

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor