Kabız sorunu

0

Soru

Merhaba ben ağustos ayından itibaren kabızlık problemi yaşıyorum.ilk başlarda ishal olarak başladı fakat ishal karnımdaki şişkinliği geçirmiyordu. 2 hafta kadar ishal devam etti sonrası kabız. Karnim da sürekli şişkinlik ve dolgunluk hissi var.7-10 boyunc

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor