Kasık ağrısı

0

Soru

4-5 aydır kasıklarımda sancı var. Bu sancı bazen çok şiddetli olduğunda oturamıyorum. Sancısı makata vuruyor. Tuvaletten çıktıktan sonra şikayetlerim artıyor. Çok ağrı olduğunda acile gittim ve yumurtalık kisti görüldü. Kist alındı ama şikayetlerim devam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor