Yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar

0

Soru

iyi gunler.ben 3 ay once anal apse amelıyatı oldum.Kabız degılım. Degıldım de.bende amelıyattan sonrakı dıskılamalarda makat cıkısının arka kısmında cam kesıgı gibi hafıf acıyıp gecıyordu. Ve yanıyordu az.Bı gun dıskılamadan snra az peceteye kan gelmıstı.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor