tsh yüksekligi

0

Soru

merhaba daha once troitlerim fazla calısma dolayı kılo vermıstum troitintihaplanması oldu demıslerdı ben 3 ayda bır tahlıl yaptırdım ve tahlıl sonuclarım normale donmustu sımsı ıse tsh 4.28 cıktı son deger 4.2 yazıyordu sizce ılac kullanmama gerek varmı h

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor