Göbek fıtığı

0

Soru

Doktor bey ben bir hafta önce göbek fıtığı ameliyatı oldum. Ağrılarım geçmek üzere fakat yemek yedikten sonra şişlik hissediyorum midemde ve doğrulamıyorum bu normal mi acaba?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor