göbek fıtığı ameliyatı

0

Soru

göbek fıtığı ameliyatı oldum yama yaptılar 15 gün sonra dikisleri aldılar ama dikislerin alınmasından sonra üst tarafta bir yara var ve iltihap var ucunda doktora gittim hap ve krem verdi ne yapmam gerek ayrıca şişlik hala var

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor