Endoskopi Sonucu

0

Soru

Merhaba iyi gunler Hocam ben bir soru sormak istiyorum. Annem 3 yıl önce safra kesesini aldırmıştı. Bu yıl sağ kolunda agrı ve ağrının sırtına vurması gibi şıkateleri oldu. Doktorumuz anneme endoskopi verdi. Ve tanısında bunlar yazıyor : KRONİK AKTIF GAST

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor