dogum lekesi aldirma yara olusmasi

0

Soru

hocam merhabalar, yaklasik 2 ay once dogum lekesi operasyonu gecirdim ve 1 ay once dikislerim alindi. ancak 2 gun once bi yara olustu dikişin üzerinde, bu normalmidir hocam yoksa doktora gostermelimiyim. tesekkur ederim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor