Endoskopi sonucu

0

Soru

Hocam 3 yıldır mide ağrısı çekiyorum endoskopi yaptıydım 3 kez ilkinde hppaylor bakteri bulundu ikinci kere endoskopi yaptırdım birşey yok dediler bugünde yaptım biopsi aldılar bakacaklar ama tanıya demeski ENDESKOPIK ERITEMATOZ PANGASTRIT +Bx bunlar önem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor