Sezeryan Doğum

0

Soru

Merhabalar Hocam Sezerayan ıle Doğum yaptım 13 gün oldu dıkıslerımı aldırdım ama sağ tarafta bıraz açık ve sertlık var bunun ıcın amalıyat gerkırmı yoksa kendı kapanır mı 4 aralıkta gıdıcem doktoruma ama tekrar amalıyat gerekırmı korkuyorm suan kendımı ye

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor