Ameliyat sonrası şişlik

0

Soru

İyi günler hocam annem 3 sene önce ameliyat oldu sonrası gün geçtikçe karnı sişmeye başladı eliyle değdiğinde bile açıyor diyo belirgin bir şişlik yok ama komple olarak şiş karnı bu ameliyat sonrası olabilir mi ne yapmamız lazım hocam bilgi verirseniz sev

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor