sol kasık fıtığı

0

Soru

Sol kasık fıtığından ameliyat olalı 3 hafta oldu fakat kasığımda hala hafif bir yanma hissi var. Çok hafif de bir şişlik var bu normal midir zamanla geçer mi. Doktorlara sorduğumda bunlar normal şeyler diyorlar fakat ben öyle hissetmiyorum ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor