Karında sertlik

0

Soru

Hocam göbek deliğinin 5 cm kenarında elimle bastırınca bi sertlik ve acı oluşuyor bugün de çok az ağrı kasılma var bu eline gelen doku normal mı tarif ettiğim yer kalın bağırsak mı bağırsaktaki bi kanser veya kitle öyle ele gelir mı telaş yaptım hocam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor