osefajit gastrit kös gevşekliği

0

Soru

hocam merhabalar.Enkospi yaptılar ve tanılarda duodenit,orta şiddette gastrit, KÖS gevşekliği, osefajit A tanımlandı. Tedavi hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim. Saygılar...

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor