Kalın bağırsak ke

0

Soru

Benim Anneme yaklaşık 3 yıl önce kolon kanseri teşhisi konuldu kapalı ameliyatla kanserli doku alındı ama daha sonra bağırsağında bir delik olduğunu söylediler ve dışına aldılar 1 yıl sonra kapanmıştır diye endoskopi yapmadan içine aldılar ve yara kapanma

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor