Böbrek fonksiyonları bozukluğu

0

Soru

Hocam kız kardeşim İstanbul da yaşıyor.Tip 2 diyabet Tip 1 diyabete dönüşmüş demişler. Pankreasta 0 insülin artık üretemiyor demişler. 10 yıl oldu insülin kullanıyor ve tansiyon yüksekliği var, böbrekler de hasar başlamış demişler. Moralimiz çok bozuk ne

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor