basur rektum

0

Soru

hocam meraba. 30 yaşında bir erkeğim. 5 yıldır basur sorunum var ama özellikle son 2 yılda basrum 4. seviyeye geldi galiba.son 2 yıldır dışkılama yaparken sürekli parmakla destekliyorum.ilk dışkıyı yaptıktan sonra parmağı makata sokup içerde kalan dışkıyı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor