Sindirim rahatsızlıkları

0

Soru

Kolay gelsin hocam.ben de sürekli geğirme oluyor.bunun sonucuda yemek borusunda baski ve dolgunluk hissi oluyor. Bir yila yakın tedavi görüyorum. Aldığım ilaclar fayda vermedi. 4 kez doktora gittim. Mide ilaci ppi antiasitler veriyorlar. Kullanıyorum bir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor