Transit bipartisyon

0

Soru

Merhaba transit bipartisyon ameliyatı yapıyor musunuz? Ben yaklaşık 12 yıldır insülin direnci nedeniyle matofin. 1000 mg kullanıyorum şeker hastalığıyla birlikte yüksek tansiyon ve ürik asit yüksekliği gibi hastalıklarım var metabolik sendrom hastalığında

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor