Ameliyat sonrası kabızlık

0

Soru

Merhaba ben mayısta rektuma basi yapan bi kitle tanısı sonucunda ameliyat oldum doktorum ilk alti ay diskilamamda sorun olabilecegini söyledi ama üç ay gecmesine ragmen henuz ilac kullanmadan hic tuvalete cikamadim sürekli ishal oluyorum ilac yüzünden ama

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor