Bel fıtığı

0

Soru

Hocam merhabalar, Ayaklarımdaki ve baldırlarımdaki ağrı ve üşüme şikayetiyle (özellikle ayak baş parmaklardaki ) bel MR'ım çekildi. Sonucu aşağıdaki gibidir ve anladığım kadarıyla fıtıklarım mevcut. Sizden raporumu ozetle yorumlamanız ve bahsettıgım sıkay

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor