miyde rahatsızlığı

0

Soru

merhaba hocam ben dün endoskopi ve kolonoskopi yapıldı miydemden parça aldılar biyopsi için duvar ve mukozası hiperemik ödemli izlendi biyopsi alındı diyor. bulbus hiperemik ödemli yazıyor ve bagırsaklarım temiz çıktı karnımda şişlik var kanamamda oluyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor