Apse sorunu

0

Soru

Merhaba hocam öncelikle yaşım 16 bugun 3.gün olmakla birlikte apandist ameliyati oldum ( kapalı) doktorum apandistin iltihabı yoğun oldugunu bagirsaga yapistigini ve kazıyarak aldığını söyledi dikislerini aldirmaya gerek yok dedi ama pansuman yapan abi al

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor