Gebelikte Düşük yaptım tsh 7.71 cıktı lakin doktor neden ilaç yazmadı neden?

0

Soru

Merhabalar tuğbay bey, Aydınlatırsanız sevinirim.ben bir düşük yasadım.gebelimin bittiği zaman tahlil yaptırdım kadın doğum doktorum ve tiroit  Tsh 7.71 cıktı.beni dahiliye doktoruna acil gönderdi bidaha test yapıldı 3.21 cıstırat.Ultrosonla baktılar kanl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor