Kaka tutma

0

Soru

Hocam çocuğum 3,5 aylık oniki gün oldu kaka sini tutuyor ama kabızlık değil rahatsız da değil şişkinlik te yok anlamadım ne yapmak gerekiyor lütfen yardımcı olurmusunuz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor