hormonlarım çok mu kötü lütfen yardım?

0

Soru

kızlar ne olur bilenler açıklasın hormon değerlerim çok mu kötü?moralim sıfır oldu.çok bebeğim olsun istiyorum.değerlerime bakarmısınız.Prolaktin hormonum çok yükksek olduğu için ilaç verdi ama diğerleri için bişey vermedi. E2:25 FSH:10 LH:5.90 PROLAK

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor