Derealizasyon, depersonalizasyon

0

Soru

Merhaba Sabri Bey. Ben yaklaşık 2 ay önce kaygı bozukluğu ve depresyon teşhisi aldım. 4 marttan beri ilaç kullanıyorum. 1 haftadır da 20 mg'lik doza geçtik. Aynı zamanda akşamları da farklı ilaçlar alıyorum. Toplamda 36 mg oluyor. Benim sorum derealizasyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor