Psikiyatrik bozukluk

0

Soru

Kötü ve iyi 2 kişiliğim var.6 aydır kötü kişilikteyim.Kötü kişiliğe birden geçiyorum ve geçtiğimde çok net olarak fark ettiğim şeyler şunlar: beynimin durmuş gibi olması. Beynim Her türlü uyaranlara karşı yetersiz düşünce , fikir ve konuşma üretiyo.beynim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor