Psikiyatrik bozukluk

0

Soru

Sayın hocam 13 yaşından beri kişilik değişimi adını taktığım bir durum yaşıyorum. 1.si normal kişiliğim 2. Si kötü kişiliğim.kötü kişilik aylarca sürüyodu.normal kişilik en fazla 2 ay sürüyodu. Bu değişim sürekli tekrarlıyodu. Kötü kişiliğe birden geçiyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor