psikiyatri

0

Soru

merhabalar ben psikiyatrise gitmistim anksiyete bozukluk yazmis depresif nobet demis tanida atanmamia bir ogretmenim acaba bana bu durumun sakincasi olur mu?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor