Hissizlik.duygusuzlik

0

Soru

iyi günler hocam ben gereksiz yere uc ay kafadan secita ve rileptid kullandım aşırı kötü tepti bu 1.5 ay oldu bıraktım hissizlik duygusuzluk yaşıyorum hiç bir şeyin duyguşunu yaşayamıyorum şuan ne yapmalıyım çok kötü bir durumdayım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor